Merhaba anneler hamilelikten sonra yapılan testlerde tiroitim (serbest t4) üm düşük çıktı daha önce böyle bi problemim yoktu bir ay ilaç kullandım sonraki bir ay Dr a gidemedim bugün gittiğimde ilacımı yeniledi kg kontrolü yaptı emzirdiğin için şimdiye hamilelik öncesi kg na ulaşmalıydın dedi benim hala 5 kg fazlam var çünkü. İlacını düzenli kullan ekmek hamur işi pilav dan uzak dur. Bol bol su sebze meyve ve meyve suları tüket dedi. Tavuk eti de süt yaparmış onu da belirtti. Şimdi asıl problem şu, çok şükür kocam fena kazanmıyor kasap dükkanımız var ne istesem gelir. Gel gör ki kim pişirecek, o yeşillikleri bebek yokken bile yıka kurula kaldır saatlerimi alıyordu. Şu an hayatta okadar vakit ayıramam ayıramıyorum da bebeğim sürekli mızmızlanıyo. Atak zamanları kucağımdan inmiyor uyurken bile. Nasıl olacak bu işler 🙄🙄