Tesettürlüyüm o yüzden açık halimi buraya atamıyorum. Kızılım, Casper kadar beyaz tenim ve çillerim var. Aslında saç rengimi çok seviyorum ama bu aralar bi değişiklik istiyorum. Boyayınca da üzülüyorum kendi saçım hemen gelmediği için zaten 1-2 kere boyadım kendi saçım gelene kadar içim şişti. Çok fazla makyaj yapan biri değilim bebeğim küçük diye fondöten vs gibi ten ürünleri sürmüyorum yüzümü ısırıyor çünkü. Sarı gibi açık tonlar makyajsız ruh gibi gösterir beni bence. Bilemedim yani kafanızda canlanabildim mi bilmiyorum ama önerdiğiniz bi renk boya var mı acep 😬