s_koc Kızlar kızım 21 aylık 2 yaşına az kaldığı için memeyi yavaştan kesip devam sütüne başlamak istiyorum. Ancak hangi numarayı almalıyım bilmiyorum. 4 numara mı(+1 yaş) 5 numara mı (+2 yaş) kullanan tecrübeli anneler yazabilir mi?