Merhaba güzel anneler benim kızım 1 haftadır kabız toz süt kullanıyorduk 1 yaştan sonra toz sütü bıraktık normal yarım yağlı sütlere geçtik geçtiğimiz günden beri kızım kabız doktora götürdük verdiğiniz sütten dolayı dedi toz süt kullanın dedi tekrar toz sütte kızıma artık fayda etmiyor diğer süt inek sütü olduğu için çocuklara verilmezmiş diyorum çevremde de bir çok kişi kullanıyor şikayet eden yok bize neden böyle oldu anlamadım 😏kızım 1 yaş 2 aylık