noluyoya Selam kızlar elimde hiç açılmamış 120li paket mevcut ben 200e almıştım isteyen olursa 170e vericem
Prensprensesannesiiii noluyoya biraz pahalıya veriyorsunuz galiba bu aralar marketlerde indirim oluyor bez fiyatları için
noluyoya Prensprensesannesiiii markete çıkmadığım için bilemiyorum internetten bakıp bi fiyat verdim hala 200 yazıyo marketlerde ne kadar şuan?