Yagmursimay Anneler yardım edin henüz 3 aylığız ama 4 gündür kesinlikle emmiyor ağlıyor zorlayınca ısırıp çekiştiriyor. Daha memeyi bırakması için çok küçük ek olarak mamada kullanıyoruz sanırım biberona çok fazla alıştı. Ne yapabilirim yardım edin 😟😕
Mumoslu30 Yagmursimay Merhaba canım zıplayarak emzirmeyi dene canım yada evde gezinerek emzir olmazsa youtubedan elektrikli süpürge sesi var onu son ses ac emzirmeyi dene strese girme canım sütunun tadini bile etkiliyor stres bebis dahada sogumasın dikkat et o ne kadar inat ederse sende inat ett canım atak olabilir meme reddi olabiliyor atak zamanı malesef yada biberondan cok geliyor ya memedede ayni istiyorlr onada sinirlene bilir birde canım ceviz tüket cokca sütün yaglansınnn bebisine daha doyurucu olur insaAllah etki eder dediklerim guzel haberler yazarsin🥰❤️☺️
BabyYoda Yagmursimay Pilates topunda zıplayarak emzirin. Uyku aralarında emzirirdim ben. 4 ay yaşadık meme reddi. Mamayı biberondan değil de kaşıkla verseniz unutur belki biberonu
Mumoslu30 Yagmursimay ne demek insaAllah güzel haberlerini yazarsin ben 3 aydir yasiyorum bu durumu malesef sadece meme aliyor insaAllah senin hemen geçer bebisten bebisede farkedebiliyor belki🌹💞