Benim kızım da vardı baya dilini hiç cıkaramazdı. Kbb doktoruna götürdüm anastezi altında ameliyat yapılacak dedi bende erken dogdu die korktum acıkcası. Sonra bursada yüksek ihtisas hastanedesinde cocuk cerrahi doktoruna rica ettim yatırın sedyeye eşimle ben ayaklarından eşim kafasından tuttum makasla kesti kanama bile olmadı. 3 aylık idi sanırım cok küçüktü. Dilini hiç cıkartamıyordu ilerde peltek olur dediler.