Asenaeylul Bende doğumda aldım baby plusu ama keske daha önce alıp başlasaymışım dedim çünkü sonradan gümüş kapağın çok bir faydası olmuyor sadece orayı nemli bıraktığı için acıyı hafifletiyor birde kıyafete sütyene yapışmasını önlüyor , ilk doğumunda da çok kötü olmuştu her şeyi denedim tek iyi gelen ayva çekirdeği olmuştu iki güne iyileşmeye başlamıştı.