Anakralice48 Kızlar 8 aylık oğlum sanki bana uzak gibi annemlere yakın davranıyor falan ama bana hep sinirli asabi normalde de asabi bir bebek çok üzülüyorum bu duruma
TosbikAnnesiiiii Anakralice48 geçer canm bebek o daha sevip sevmemeyi ne bilsin ağrısı feln vardır geçer inşallah 🙏
TosbikAnnesiiiii Anakralice48 düzelir canm zamnla kolay büyür mü hiç ağlaya sızlaya güle oynaya elbet büyüyecek bugünlerde geçecek
Zey-yus50 Anakralice48 tabikide düzelir bir buçuk iki yaşından sonra net oluşur duyguları bide biz anneler biraz yesin uyusun diye sıkıyoruz anneanne babaanneler daha serbest bırakıo o yüzden de öyle oluolar benimde büyük oğlum babaanneye gidince beni takmıo şımarıo😃
Anakralice48 Zey-yus50 o kadar üzüldüm ki annem kızım o daha küçük ne anlar diyo kendimi tutamıyorum çok kötü oluyorum
Zey-yus50 Anakralice48 ya ne gerek var üzülme sonra bi balıyodun odadan çıkınca bile ağlıyolar yakana paçana yapışıo öylede zor İnan
TosbikAnnesiiiii Anakralice48 alışr tekrar sana sonrada dersin yakamdan nasıl düşürcem benm oğlan benm tuvalete bile geliyo büyümş artık ama yapışık ikiz gibiyiz oda alışır zamnla ataktır diştendir gazdan dır illaki vardır bir sııkıntısı sevmeme feln bebek o daha canm