Merhabalar Bulut 14 aylık oldu.
Sahra 3 yaşında.
Bulut sürekli ablasının saçını çekiyor.Ve yaparken bizim gözümüzün içine bakıyor.Laftan sözden anlamıyor ,kızsak dedigim gibi gözümüzün içine bakarak yapıyor 🥴🥴🥴
Yerde yatarken suratına vuruyor.Uyuduğun da gördüyse ışık hızıyla yanına gidip gülerek vurmak istiyor.
Buna çözüm bulabilirmiyiz acaba.Nasıl çözeriz.Tavsiyelerinizi bekliyorum
Bu arada bizim saçınızı cekmez ,vurmaz sadece ablasına yapıyor.Bize sinirlenirse bazen bi tokat atıyor.😬😬😬