Merhaba canım anneler🌹
Belki bilen vardır maalesef ben de panik atak hastasıyım. (Beynimizin bir oyunu olduğunu bildiğimiz halde çekiyoruz )
Panik atağı olanlar ben de bu ara yine nüksetti. Bir bunalma,depresyon hali, yabancılama tarzı şeyler oluyor. Nedense insan kafayı yemiş gibi hissediyor. Sonra kendime hatırlatıyorum bir şeyin yok diye. Zaten uykusuzluktan da bunalım oluyor ben de oğlum 2.5 yaşında ama gece hala su için bile olsa birkaç kez uyanmaları var e haliyle beyin yorgun oluyor. Benim gibi yabancılama tarzı belirtisi olan var mı? Beynim resmen benimle dalga geçiyor bu da beni yoruyor.