Merhaba arkadaşlar 2 yaşında oğlum ve 2 aylık kızım var . Çocukların odası bı hayli küçük iki yatak yanyana sığmıyor Ranza için yaşlarının epey küçük oldugunu düşünüyorum ve bana açıkçası çok heybetli geldiği için küçük odamı dahada boğacak gibi geliyor .
Yavrulu montessoride 80 160 çok küçük gelirmi ve bu ölçüyü sizce kaç yaşa kadar kullanabiliriz ? Deneyimlerinize htiyacım var ,Lütfen 😔