Kızlar travel sistem almıştım ama zor oluyor aç katla arabaya yerleştir çok uğraşıyoruz artık günlerde ısınıyor bebeğim 5 aylık oturmak istiyor acaba baston arabası alsam kullanişlimi bana pratik gibi geldi katlandığında küçücük oluyor marka önerisi olan varmı