Egebey Bebeğim 10 aylık gündüzleri hiçbir sorunu yok uykusu falan güzel ama geceleri sürekli kıvranıyor ağlıyor dakikada bir uyanıyor sürekli bir sağa bir sola dönüyor 3 haftadır böyle gündüz birşeyi yok ama gece sürekli ağlıyor 5 dakikada bir
Sevimliayicik Egebey Bizimde öyle 7 ayda olmuştu bir ay sürdü şimdi dokuz aylık iki gündür yine başladı 😢 sabahı zor ediyoruz karnı tok altı temiz neyse derdi anlamış değilim tam bitti dedik yine aynı şeyler oluyor..
Papatyamsi Egebey resmen benim oğlumu anlatmışsın bizde 10 aylığız gece kivranak gözü kapalı şekilde ağlıyor yataktan kalkıyor ne zaman geçecek bilmiyorum🤐
Caylakanne Biz yeni geçtik o dönemi şuan 11 buçuk aylık resmen 3 hafta sürdü sabretmekten başka çağre bulamadım açıkçası atak haftası desem değil diş diyorum oda değil böyle bi huysuzluk geceleri çok şükür ki 11 ayda geçti
Egebey Caylakanne Dişe yorsam benimkide diş değil ve daha hiç dişi yok diş olsa bukadar uzun sürmez 9 ayında herşey okadar güzeldi ki sabaha kadar uyurdu şimdi diyorum yatırdım ama acaba kaç dakika sürecek öyle de oluyor 5 dakikada belkide daha az bir sürede hemen kıvranıp ağlıyor :(
Egebey Sevimliayicik evet bende anlayamıyorum doktora daha yeni götürdüm oda bana uyku damlası önerdi benim amacım çocuğumun sorununu çözmek oda çözümi uyku damlasını vererek buldu 😳
Sevimliayicik Egebey Öyle yani onlarında yapicak biseyi yok bizde gittik idarar tahlili istedi verdik temiz çıktı bilemedim valla döngü gibi gerçekten bir kesilir gibi oluyor sonra yine başlıyor gece olsun istemiyorum artık😢
Ruveyda_yasin Egebey benim çocuğum 10 aylık sabaha kadar yatağında dönüp duruyor ağlıyor bağrıyor sabah a kadar uyumuyoruz çözümü bulamadım çok çabalıyorum rahatlasın diye banyo bile yaptırıyorum elimden geldiğince ama yok işte
Egebey Sevimliayicik bende napacağımı şaşırdım kulaklarını çok çekiştiriyor bizimki doktor birşey yok diyor ama ben bugun yine bir umut kulak burun boğaza götürücem belki orda bir çare vardır
Egebey Ruveyda_yasin banyo yapıp masaj ile birlikte güzel rahatlatıyorum yatmadan önce ama ben rahatlattığımı sanıyorum o rahatlamıyor yer yatağı yaptım rahat uyusun diye onada razı gelmedi yuvarlana yuvarlana yere gidiyor sonra yine ağlıyor çözümü yok sanırım bu aylar sıkıntılı
Sabinaaa Egebey kulak cekiyorsa kesin dis😊yine de doktoru goturun…dis gorunmese bile onlarda agri yapabiliyor…
Sevimliayicik Egebey Diş olabilir aynı durum bizde de var götürdüm bişey çıkmadı ama sen götür yinede nolur nolmaz
Egebey Papatyamsi kesinlikle benimkide gözü kapalı yapıyor saniyede bir sağa bir sola diyorum bir rahatsızlığı olsa gündüz keyifli olup uyumaz bunlar bence bize gece terörü yapıyorlar 😂
Ruveyda_yasin Egebey yemin ediyorum bende aynısını yaptım yer yatağı ama orada da gitti gitti illa dönecek ağlatacak kendini çıldırmak üzere olduğum çok zamanlarım oluyor birde ben sabah 5 te kalkıp işe gidiyorum kalkmama da gerek kalmıyor hiç uyumuyorum
Egebey Ruveyda_yasin allah yardımcınız olsun umarım en kısa sürede atlatırız neyseki hepimiz aynı dertten ağlıyormuşuz yanlız olmadığımızı bilmek bile güzel 11 ay çok güzel gelsin umarım bize geceden beri en fazla 1 2 saat göz dinlendirmişimdir belkide inşallah geçecek
Egebey Sabinaaa yani sanmıyorum ama hiç öyle gözükmüyor çünkü gün içinde çok mutlu ve keyifli uyur güzel güzel oynar gece ne oluyorsa oluyor daha hiç dişimiz olmadığı için nasıl bir diş dönemi bizi bekliyor bilmiyorum
Egebey Sabinaaa götürdüm çok çocuk doktoruna bayadır kulak çekiştirme var ama kulakla birşey olmadığını söylüyorlar onun için birde kbb götürmeyi düşünüyorum bugun yani bir dişin çıkması bukadar uzun sürebiliyor mu ?
Sabinaaa Egebey oglumda ogleydi ..gunduzleri cok rahat oynardi ..gece yattigi zaman kivranirdi…calgel suruyordum surekli ise yariyordu galiba…hepsi cikti 1 tane disi kaldi oda cikmak uzre…yine 2 gundur kivraniyor…ama dis cikarmadigi zaman sabaha kadar uyur…
Sabinaaa Egebey evet suruyor canim…bizimki en cok yemekte sorun cikartitdi dis ciktiginda…surekli kulagini boynuna surterdi…doktora sordun disten normal dedi..endiselenme mutlaka dis…damagina kalgel surmeyi dene belke ise yarar…