Dideemmsss Kızlar selam bebeğim 6 aylık tadımları falan hepsini yaptım 4 aylık başladıj ek gıdaya yavaş yavaş çorba tarzı şeylere geçiyodum ama alerjisi çıktı süt alerjisi olan bebeklerinize ne gibi mamalar yapıyosunuz. Patates brokoli de alerji riski yüksek olduğu için yasak
tugbao Dideemmsss ek gidadan sonra mi alerjisi oldugunu farkettiniz? erken ek gidaya baslamak alerji riskini yukseltir diye biliyorum. oyle bir makale okumustum. cunku bebegim 40 gunlukten beri alerjik. bagirsak tepkili. diyet yapiyordum ek gidaya gecicez tam 120. gunde. arastirirken bi kac yazi okudum bununla alakali.
Aysgl_Asya Dideemmsss Merhaba ek gıdaya tam kaç aylıkken başladın ? Biz meme+mama olarak gidiyoruz doktorumuz 4 aylık olunca yavaş yavaş tadimlara başlatabilirsin dedi ama erken gibi gelmişti bana. Konnla alakasiz oldu biraz ama kusura bakma merak ettim 🙈
Kbrblr Dideemmsss mevsim sebzelerini buharda haşlayıp az zeytinyağı döküp yediriyordum. Kıızm da alerji vardı ama 7. Ayda geçti sonrasında yogurt vs verebildim. Bal kabağı, kabak, yoğurtsuz tarhana almıştım, avakado, alerjik bebekler için bebek bisküvisi oluyor, havuç, kabak bunları yedirebilirsiniz. Meyveleri irmikle pişirip verebilirsiniz.
Dideemmsss DoraKizimm hayır 2. Ayından itibaren sürekli kakası mukusluydu sonra 3. Ayında kan vardı ben ishal olduğu için zorlandı diye düşündüm yüzünde sivilceler çıkıyodu
Drn05 tugbao bende sizin gibi hemen hemen 2 aylıkken öğrendim alerjisini . 6 aylıktı önce ben diyet açmaya başladım yavaş yavaş çok şükür sorun yaşamadım sonra kızımda yumurtayı açtık sorun olmadı.8 aylık yoğurtla tanıştı ama onu da aştık. Çok şükür hiç geçmeyecek sandım o günler ama geldi geçti sanki aylarca aç kalan ben olmamışım gibi 🙈 . Ek gıdayla birlikte geçer dediler gerçekten geçti. Darısı başınıza olsun inşallah 🙏
Kbrblr Aysgl_Asya biz meme+mama ama 6.ayda başladım ben. Erkenn başlayan bebeklerde sindirim sıkıntı yaşanabiliyor riske atmak istemedim
Dideemmsss Aysgl_Asya 4. Ayda başladım. Benim bebeğim emmedi mama verdim hep. Alerji oluşturacak şeyler vermemiştim ek gıdaya başlarken
tugbao Drn05 ayyy allahim insallah biz de gecti gitti diyebiliriz bi gun. ben alerji doktoruna gorundum bu hafta. diyet yaptirmiyo. kirmizi et alerjimiz kesin mesela olculu ye bisey olmuycak dedi. 50 gram et tuket en fazla dedi. korka korka bi kofte yedim gercekten bisey olmadi. diyet yapmak yanlismis. ama sut ve susam acmadi tabi. bebegim daha 3 ay 20 gunluk. onlar en sonmus.
tugbao Kbrblr alerji doktorumuzun onerisi. cocugun bagirsaklari ek gidayla tanismali ki gecirgenligi normale donsun. ek gida dedigim ilk etapta 10 gunluk bi surec ve sadece bal kabagi pirinc, patates havuc haslayip vericem pure halinde. bagirsak alerjileri zaten ek gidayla geciyor.
ZenginDoruk Dideemmsss ben de tadımlara başladım. Bebeğim 6 aylık. Kakası mukusluydu önceden de ama fazla değildi. Yoğurt tadımları ile birlikte yüzünde sivilce çıkmaya başladı ve tuvalete eskisi kadar çıkmıyor. Acaba bizde de mi alerji var :(
tugbao Dideemmsss bize de bal kabagi pirinc, patates ve havucla dedi doktorumuz. 10 gun sonra basliycaz. keci sutunden yogurt yapip vercem bakalim. doktor tarif verdi bitane.
Badece hangi alerjik mamayı kullanıyorsunuz ? Biz Nestle alfamino kullanıyoruz. Bizde 5 ay civarında ek gıdaya başladık yavaş yavaş toparladı. Mesela dün elma verdim kaka da kan yoktu bugün 2.kakasında nokta kadar çıktı. Kan testi yaptık hepsi temiz çıktı.
Dideemmsss Badece önce neocate verdim kabız oldu şimdide aptamil pregomin başladık bakalım inşallah bi sıkıntı olmaz bunda. Ama mana değiştiğinden beri kakada mukus yüzde alerji yok çok şükür