Tlnmlk oğlumda iki tane var , çocuk hematolojiye gidin mutlaka bir baksınlar , bizede hep kendiliğinden geçer dedi çocuk doktorları en son çatlayacak kadar sertleşti hematolojiye gittik neden bu kadar geciktiniz dediler , hiç korkulacak birşey değil merak etmeyin. Hematoloji baksın damlası var damla verir , yada hapı var hapı çok etkili ama biraz ağır bir hap diye çok önerilmiyor. Oğlum şuan 3 yaşına yaklaştı ben 1 ay hap kullandım, iki ay damla kullandım sertliği gitti çokca yumuşadı, şimdi zamana bıraktık kendiliğinden geçmesini bekliyorum çünkü artık kanama riski gitti yumuşadığı için. Artık yavaş yavaş kendiliğinden küçülmeye beyazlamaya başladılar bile