Merhaba kızlar bebeğim bronşit oldu çok üzgünüm kötü öksürüyor bugün bi macrol, balgam sökücü ve burun spreyi aldık benim onun için evde yapabileceğim bir şey var mı yemek duş ekstra sıcak tutmak vs gibi. Evimiz doğalgazlı yani sıcak zaten ve havalandırıyorum da sık sık ama başına gelen ve şunu şunu yapınca daha kolay atlattık diyen biri yazabilir mi? Zatürreye döner diye korkuyorum. Antibiyotiği çok zor içiyor verim alamıyor gibi. Bu arada emziriyorum onu da yazayım 🙏🏻