besyig Kızlar doğumun üstünden 2 ay geçti adet olamıyorum baya sıkıntı yapıyor baş ağrısı bel ağrısı 😔 ne yapsam olur bilgisi olan var mı
Wanderlust besyig 1 yila kadar olmamak normal birsey yapmaniza gerek yok zamani gelince olucaksiniz ozellikle emziriyorsaniz hic birsey icip sutunuzu de etkilemeyin
Elifmoms besyig baş ağrısının ondan oldugunu nerden anladınız daha 2 ay olmuş ne bu acele 😅 benim 4.5 ay oldu olmadı hala ilkinde kırkım çıktı 10 gün sonra olmuştum sinir olmuştum geç olsun iyidir 😂
Meyracukurmaraz Doğum yapalı 6 ay oldu bende olmadım daha baş ağrısı bel ve karın ağrısı oluyo helede günü gelince. Ne büyük nimetmiş olmak. Bi doktor gece 2 kere emziriyosanız adet görmeye bilirsiniz demişti
Linaekin Meyracukurmaraz gece kaç kez emzirmek gerekiyormuş ki 😂saçma geldi bana gece hic emzirmiyorsak eğer yA da 2 den fazla emziriyorsak 😂😂
Meyracukurmaraz Linaekin emzirmeyin yada şu kadar emzirin demedi zaten ama genelde en az 2 kere emzirdiğinde süt koyurup adet olmayabiliniyormuş. Tabi kesinlikle süt koruyo da demiyor. Genelde emzirince adet olmuyorsun ya
Wanderlust Meyracukurmaraz sut korumasi diye birsey yous 40in ciktigi gibi korun dedi doktorum ayrica adet gormeden de hamile kalabiliyorsunuz dikkat edin sakin sute guvenmeyin hamilelik dusunmuyorsaniz
kmslglsn besyig emzirdiginiz için adet gormemeniz normal canım.Ama illa ben artık afet görmek istiyorum derseniz doktora gidebilirsiniz.once sizi muayeb eder sonra size ilaç verir adet görmeniz için.
Minikbirkalp Henüz erken bir yıl olmayan bile var neden bu kadar acele ediyorsun ki akışına bırak bence olursun
Meyracukurmaraz Wanderlust ben kesinlikle güvenmiyorum zaten. Doktor sadece gecede en az 2 kere emziren annelerin adet görmemesi in normal olduğunu söylemişti. Benim doktorum değil sosyal medyada Bi doktor