Cicimpik15 Buzdolabında saklanması gerekiyormuş ben bilmiyodum normak odada duruyodu bebeğimde cok kusmaya başladı bozulmusmudır
Sleepwalker Cicimpik15 Benim salak eczaneci bana ilk baslarda buzdolabinda sakla demedi ogluma bir ay boyunca disarida bekletileni icirdim daha sonra buradan birinden ogrenince şok oldum bizim oglana birsey olmadi ama yinede tadina kokusuna bi bakın siz
catgirlmoms Cicimpik15 açılana kadar buzdolabında açıldıktan sonra oda sıcaklığında kullanılabilir. İlacın prospektüsün de de öyle yazıyor .
saresmami Acmadan evet buzdolabinda beklemesi gerekiyor acildiktan sonra 25 derece alti oda sicakligina kalabiliyor. Ben öyle kullanfim eczamizda öyle söyledi
catgirlmoms Cicimpik15 olmamıştır 25 dereceye kadar normal oda sıcaklığınız gayet iyi . Bende öyle kullanıyorum .