Dokuz aylık bebeğim oturmak istemiyor ma sandalyesinde oturmuyor oturağında oturmuyor Sürekli emeklemek istiyor koltuğa çıkmak istiyor ben odadan çıksam ağlama koparıyor yemek yediremiyorum oturmak istemiyor istemediği için değişik değişik ağlama krizlerine giriyor ben başa çıkamıyorum ben de krize giriyorum çok hareketli ki elimde bir şey olsun istiyor baktığını görmedim nasıl başa çıkıyorsunux büyük anneler