biraylizannesi denizzmomy bildiğim kadarıyla dozlar ve ayları doktorlar ayarlıyor. En azından bizimkini birinci ay kontrolünde doktorumuz yazıp vermişti, ona göre ilerliyoruz.
biraylizannesi Zehhh onu bilmiyorum ama bizim yıllardır alışveriş yaptığım eczane var. 722 değil 600 TL verdik aşıya.
GokSuM biraylizannesi olamaz tabii, yazık günah değil mi? Bebekleri haklarından yoksun bırakmak ne kadar acı.
biraylizannesi GokSuM en azından bir kısmını karşılasa bile olur. Bu ülkede bebekler bile gelir farklılarından etkilenir oldu
tekboynuzluat biraylizannesi yuhhh bu ne ya 1 hafta önce 550 almıştık. Neyse son 1 dozumuz kaldı lanet olsun millet küme nasıl geçirirsek derdine düşmüş
Turunckafam Ayy nimerixi yeni 385 yaptırdım 1 hafta önce bidaki ay da beksero var 2 ay ara ile 550 mi ne demişti hastanedekilerr yuh zammmi gelmiş 🥺 kredi çekmek lazım bu asilara yazık günah yaa
biraylizannesi Turunckafam nimenrix biraz daha uygunmuş en azından. Bu aşıları karşılayan bir özel sigorta varmış, keşke zamlanmadan zamanında onu yaptırsaydım diye düşünüyorum.
Turunckafam biraylizannesi arkadaşımın sağlık sigortası herşeyi kapsio enn iyi hastanelerde bende yaptırcam ins normal hastalıklar için ama aşıya oda para verdi kapsamio kuzum tamamlayıcı sigortalar bile 🥺 mecbur para yani
Burcusayar Adoskom cumartesi bexsero ve rota yaptırdım kızıma. 901₺ ödedim. Gerçekten günden güne kötüye gidiyoruz. Allah yardımcımız olsun.