Babybus_ ben kuaförüm bakacak kimsem olmadığı için 35 günlükken aldım oğlumu işe geldim bi odayı ona yaptım Gül gibi de baktım sizde bakarsınız çok bunaldıgunjzda eşiniz de yakınmış birlikte idare edersiniz ..çünkü sürekli bi işiniz yok müşteri gelince arabasına yürütecine koyar oyalarsınız 16 aylık olunca oğlum artık herşeyin farkına varmaya başladı yabancılardan çekinmeye yürümeye başlayınca zor oldu ondan sonra da yarım gün kreşe verdim ona göre işime devam ettim 🌺