HaziranPapatya Çok haklısınız… Öpmeyi bırak kimseye çocuk veresim, emanet edesim gelmiyor gözümün önünde dursun ben görmeden birisi istemediğim bir şeyi yapar diye öpme, yedirme vs Hastalığı ayrı dert zaten hastalık olmasa da hoşuma gitmezdi sevmiyorum öpülmesini kendim, babası öpüyor ama bir başka birisi öpse midem bulanırdı hele şap şap kaldı ki eltim olacak kişinin babası kim ya ortalık kusura bakmasın belki çok uç noktada düşünüyorum ama taciz, tecavüzcü kaynıyorken öpme, uygunsuz bölgeleri çocuk diye sevme vs tacize, tecavüze davetiye normalleştiriyoruz herşeyi çok hassasım bu konularda bu arada okul öncesi öğretmeniyim meslek hayatım boyunca daha hiç bir öğrencimi öğretmeni olarak öpmedim hani çocuk olunca insanın içi kaynıyor öpesi geliyor ya hani kendime engel oluyorum