Merhaba.. benim oğlum da 22 Mart doğumlu. Boyu62 kilosu 8. TatildeyiZ ve meme reddi yaşıyoruz. Delirmek üzereyim. 🤦🏻♀️Ne kaka Ne çiş doğru düzgün ..bu arada ara ara yaşıyorduk bu meme reddini ama üst seviyede şu anda.. oto koltuğu aldık onla geldik buraya da öne bakıyor pek içime sinmedi bu durum ama kafasını tutuyor sonuçta ve kafa desteği de var diye içimi rahatlattım. Ayrıca kucağımızda oturtuyoruz biz de .. dönme olayına gelince hem kendi etrafında dönüyor hem de tam dönüyor . Ama Tam dönmeler daha nadir oluyor.