Benim kızımda 10 mart doğumlu sağına ve soluna tam dönüyor yüzüstü geldiginde kollarını tam kurtaramıyor. Yatarken kafasını kaldırıyor ayakları hep hava da. Sadece mama ile besleniyor. Sesli gülüyor benimle konuşuyor gibi sesler cıkartıyor. Oturmak istiyor kucağımda küçük küçük saniyelik oturtuyorum. 1.5 aylıkken basmaya başladık. Cok seviyoruz ayakta durmayı. Kafasını tutabiliyor. Kucakta durmak cok hoşuna gidiyor. Gece uykumuz düzenli ama gündüz bu aralar pek yok sanırım havadan. 3 aylık kontrolümüzde 6100 gr 60 cm boyu vardı.