Gulcee12 3 aylik bebegim var beslenmeden sonra kaka yapmiyor hatta 2 3 günde bir yapıyor kilo alimida az acaba doymuyor ondan mi yapmıyor kaka her öğünde
lyl0742 Gulcee12 bizde 3 aylığız mama ile besleniyor günde 1 bazen 2 defa yapıyor bazen de gün aşırı bir gün oluyor birgün olmuyor doktorum 4 güne kadar korkma demişti kaç cc mama içiyor?
e1if Gulcee12 normal ya bi ara benşm kızda öyleydi emer emme ya da mama içer içmez alttan koyveriyordu
Goncikim Gulcee12 benim bebeğim 13 aylık hala öyle,ek gıdaya geçince bile her yediğinde kakasını yapıyo 😂normal deri doktor ama kilo almasını engeller dedi işte 🥺
Usengeccanee Gulcee12 ben kızımın doyduğu bu şekilde anlıyorum her yemekten sonra kaka yapar eğer yapmadığı zaman olursa farkediyorum zaten az yemiş oluyor doymamış oluyor yoksa kesinlikle yapıyor ama benim kız büyük şuan 17 aylık
Gulcee12 lyl0742 hiç sormayın çok muzdaribim o konuda çok istahsiz bir bebek yani 3 4 saat 60 cc zor içiyorum nasil düzen oturmaliyim sizce b8de kaç kg sizinki
lyl0742 Gulcee12 6500 kilo 3 ay için 60 cc çok azmış ya biz 90 la 120 arası gidip geliyoruz 90la doymuyor bazen doktorumuz 120 ye kadar verebilirsin dedi bazen ek 30 cc falan daha yapıyorum hepsini içiyor 3 4 saat yemediyse direk 120 cc yapıyorum sizin ki kaç kilo yani her bebek kendine özeldir ama 60 İn üzerinde yemesi lazım diye düşünüyorum
Gulcee12 lyl0742 5 kg evet bende biliyorum ama imkani yok yani iciremiyorm ne yapmak lazım onuda bilmiyorum 60 i hiç geçemedik şimdiye kadar ama aglayan miz miz bi bebek degil yani aç olsa ağlar diye düşünüyorum
lyl0742 Gulcee12 muhtemelen çok yemediği için kaka yapmıyor annesi aç olsa bencede ağlardı diye düşünüyorum ama hangi mamayı kullanıyorsunuz acaba onu sevmiyor olabilir mi mama değişikliği yaptınız mı yada alıştığından başka birşey yemek istemiyor olabilir mi
Gulcee12 lyl0742 inanki herpsini denedim ama imknai yok hiçbir mamada hemen usanip bırakıyor biberonda değiştim
lyl0742 Gulcee12 Allah Allah biz Evolvia kullanıyoruz kilo aldırımı da güzel denemediysen tavsiye edeyim diyecektim
lyl0742 Gulcee12 3-6 ay arası haftalık tartı alımının 75-150gr olması gerekli. Beslenmeyi reddetme sürerse reflü, idrar yolu iltihabı, kansızlık vb ilave iştahsızlık yapabilecek nedenlerin araştırılması gerekiyor
Goncikim Gulcee12 yok normal dedi,sindirim sistemi ve bağırsakları iyi çalışıyo dedi..sadece kilo kolay alamaz dedi sadece☺️☺️