patuli Bebeğim doğduğundan beri meme reddi idi. Sağarak verdim ama yetersiz olduğu için mama ile destekliyorum. Şimdilerde mamayı da içmiyor. Aptamil kullanıyoruz. Değiştirsem mi mamasını. Bu durumda ne yapılır yardımcı olur musunuz.