gulceninannesiii Merhaba 33 günlük bebeğim var, 2 gündür göbek deliğinde baya belirgin şişlik var. İnternetten baktığımda göbek fıtığı olabilir bebeklerin %20 sinde görülür yazıyor. Normal bir durum mu? Aynısını yaşayan oldu mu acaba
Prensesimmmm1 gulceninannesiii bizdede vardı göbek bağı düşmeden önce doktor düşsün bakalım dedi kendiliginde geçer ama dedi. Göbek bağı düştükten bı süre sonra kendiliğinden geçmişti bizimki. Doktora götürün isterseniz bazı durumlarda ameliyat gerekebiliyormus
-erCansu- gulceninannesiii bnm oğlumunda vardı çok gazdan ıkınmaktan oldugunu söyledi aglatmamaya çalış dedi ama ne mümkün sonra kendiliğinden geçti siz yinede sorarsınız
Yelda35 gulceninannesiii canım göbek fıtığı o korkma geçiyor bir süre sonra bizdede oldu kontrolde doktora söyle
Mavis34 gulceninannesiii bizimde oldu baya aşırı şişmişti şimdi 4 aylığına nerdeyse kayboldu ağrı yapmaz zamanla kendiliğinden kaybolurmus
gulceninannesiii Prensesimmmm1 bu gün götürdüm doktora göbek fıtığı dedi, 6 aya kadar kendiliğinden geçer büyük ihtimalle dedi. Teşekkür ederim yorumunuz için ❤️
gulceninannesiii Merhaba, bu gün doktora götürdüm dediğiniz gibi göbek fıtığı dedi. 6 aya kadar kendiliğinden geçebilir geçmezse çocuk cerrahisine yönlendiririm dedi. Teşekkür ederim yorumlarınız için❤️ Maviela Mavis34 Yelda35 delirmeceler -erCansu-
delirmeceler Merhabalar ikizlerimin ikisindede olduğu için söyliyebilirim evet göbek fıtığı ama 3 yaşına kadar sadece takip ediliyor kendiliğinden geçme oranı çok yüksek olduğu için inşallah büyüdükçe geçer
Maviela gulceninannesiii benim iki kızımda da oldu ikinci kızım 3 aylık olacak geçti bile göbek fıtığı merak etmeyin daha küçük geçer para veya metal falan bağlamayın ben hiçbirşey yapmadım kendiliğinden geçti
Prensesimmmm1 gulceninannesiii rica ederim bize doktor 5. Gün kontrolünde dedi büyük ihtimalle göbek fıtığı var ama göbeği düşsün öyle belli olur dedi 9. Gün göbek bağı düştü sonra yavaş yavaş düzelmişti