MuBaBu15 valla ne yalan soylıyım kızımı 4 aylıkken oturtmaya başlamıştım doktor oturtma dedi ilk çocuktu tevrubesizdim tamam dedim doktoru dinledim kızım 9 aylıkken desteksiz oturamiyodu daha. Yürümesi bile geç oldu. 6 ay 21 günlük oğlum var 3 ayından beri oturtuyorum 3 ayından 4 ayına kadar yatay şekilde oturttum sonrasında dik olarak destekli oturttum. Doktorların her dediklerini dinlememek gerektiğini kızımda fazlasıyla gördüm ben