Selam güzel anneler , 18 günlük anneyim :) sezaryanla doğum yaptım karnım çok güzel indi kilolarımı da verdim vermeye devam ediyorum ama sarkma olmasını istemiyorum yani en azından çok fazla olmasın ☺️ Doktorum korseyi önermedi bana yüksek belli toparlayıcı külotların daha rahat ve kullanışlı olacağını söyledi . Siz kullandınız mı? Önerebileceğiniz bir marka var mı , işe yaradı mı ?