Pinar38 üzme kendini hiç bir anne evladının düşmesini ona zarar gelmesini istemez. Sende insansın. Benim kızım 4 aylıkken ana kucağından düştü yanımda tutamadım, 9 aylıkken merdivenden yuvarlandı, 6 aylıkken uyuyordu odasına gittim geldim bi baktım yerde oturuyor yuvarlanmış 😂 , sürekli düşüyorlar yani sen olsan da olmasan 😂 en sonuncusunda yanındaydım arkadaşlarla sohbet ederken kızımı farketmedim ve sandalyeden geriye düştü. İşte o çok kötüydü. Kafa travması yaşadık. Ondan sonra da düştü ama benim reflekslerim artık gelişmiş tutabiliyorum artık 😂