SenaNil Merhabalar anneler, benim kızım 4 aylık. Yanağında fındık büyüklüğünde egzama çıkmış ve Google’daki bebeklerin yüzünü görünce çok üzüldüm. Yarın doktora gideceğiz. O kadar büyüyüp artıyor mu ciltte? Neden oluyor başına gelen var mı ? 😭
Sucukluyumurtaa SenaNil bizimde kaşımızda cıkmıştı. Bn önemsemedım gecer diye. sonra dagıldı gozune kadar ınecek diye korktum gittim doktora. Doktor zeytınyagına karbonatı dök sür tara demıştı. Cok kucuk ilaç yazmak istemıyorum demişti :) (bizde 4 aylıktık) yağ sürüp taradıgımı söylemiştim. ilaç yazdırdım. Bi karısımdı. 1 kere sürdüm birdaha olmadı gectı gitti. Bir şey olmaz yani🧡
Tuba SenaNil benim oğlumda da var ve kış aylarında hep çıkıyor. Parfüm içermeyen bakım ürünleri kullanmaya özen gösterin ve sık sık kremleyin.
lyl0742 SenaNil benim oğlum 1.5 aylık dı cildi kızarma ya başladı daha sonra boynunun alt kısmında kızarıklıklar oluştu ve yanağında anlında çoğaldı bu durum ne olduğunu anlamaya çalışırken bir gece yanaklarının inanılmaz sıcak olduğunu gördüm hemen acile gittik ateşi yoktu ama atopik Dermatite bağlı egzama buda süt alerjisinden kaynaklı hem mama hem meme destekli gidiyorduk doktor mamamızı alerji mamasına çevirdi cildi için mustelanın stelatopıa kremini verdi geçmezse yüzü kortizonlu krem ozaman kullanırız demişti bana süt yoğurt yasakladı geçmezse bunlara rağmen yumurta sarısı ve dana eti keseceğim deniycez dedi bebeğim beni çok emmiyor hani günde 3 kez anca mama çoğunluk çok şükür düzeldi yüzü ama alerji mamasıyla devam ediyoruz cildi içinde evde mustelanın kremi hep var birde ekstra biodermanın Balm nemlendiricisini kullanıyoruz atopik ciltler için olanını ara ara kızarıyor kremliyorum nemlendiriciyle falan yıkıyorum yada bebeği iyi geliyor belki sizinde alerjiniz vardır şuan 3 aylığız doktor ek gıda döneminde süt yoğurt diyetini yavaş yavaş deniycez dedi bakalım hayırlısı olsun artık ben bir gece bence süt alerjisi yok bu çocuğun kakada mukus yok kan yok bağırsak sesi yok gaz sancısı kusma sı yook diye sütlü mamadan yaptım 1 defa çocuk fışkırarak kustu resmen bütün gece de öğürdü diğer mamayı da içmedi bulantıdan uykusunda bile öğürüyor du Ogün den beri birdaha denemedim bile doktor onay verene kadar da ek gıda döneminde denemeyeceğim. Sizede çok geçmiş olsun ihmal etmeyin derim doktorum bazen sadece ciltte egzamayla belirti olacağını diğer belirtiler olmasa bile ihmal edilmemesi gerektiğini anlattı buna da şaşırıyorum burda birçok annenin bebeği egzamalı süt alerjili hepimizin ki mi böyle olur yoksa yediğimiz içtiğimiz den mi oldu anlamadım 1.5 aydır yoktu şimdi mi çıktı dedim doktora bu bazen 3 4 aylarda bile olabilir belirtisi dedi
Mervexxx SenaNil kaşırsa çoğalır. Bende de var ne zaman ellesem çoğalıyor. Güzel bi kremi var geçiyor ama çocucugunuz küçük doktor yazar mı onu bilemedim
bireylul Yeğenimde vardı dr merhem vermişti geçmişti kendi tükürüğünden ve gözyaşından oluyor denilmişti
Sucukluyumurtaa SenaNil aynen ona benzerdi. Hatta egzama olarak degılde 2 isimli tıbbı bi terım demıstı. Ama bizim anlatacagımız egzama gibi demıstı
SenaNil lyl0742 ya cok teşekkür ederim vakit ayırıp anlattınız. Kakada mukus su sekilde beyaz kremsi parca parca oluyor bazen yapışkanlı mukuslu gibi evet ama bunun normal olduğunu düşünüyordum ben. Belki alerjik olabilir o zaman
Mervexxx SenaNil jel tarzı kurutuyor hemen kaşıntıyı da alıyor ama sanmıyorum küçüklere yazıldığını yine de bi sorun doktora. Geçmiş olsun
Tuba SenaNil hayır alerjik değil bazıların cildi hassas olduğu için havalar soğunca olabiliyor, sık sık kremini kullanıp sürmek gerekiyor. Dediğim gibi parfüm falan içermeyen şeyler tercih edilmeli bide. Eğer öyle geçmezse o zaman doktor kortizonlu krem veriyor.
Zey-yus50 SenaNil egzama sanılan şey terma olabilir nazardan gözden çıkar okuyun okutun yakınlarınıza geçer inş benim oğlumdada olmuştu geçti bide sudocrem kulandım