Haftaya bir yaşına girecek oğlum iki hafta öncede sünnet olmuştu ondan veridir vurma birşeyleri çarpma çığlık atma huyu başladı. Evde böyle şeyleri asla görmez babası da bende sakin insanlarız TV izlemez gurbetteyiz kimseyide gördüğü yok hatta o kadar sessizliğe alışkın ki komşu kapı sini çarpsa irkilir motor sesi duysa ağlardı ama şimdi çığlık atmalar illa her gördüğünü eline almalar bende kısıtlamiyorum dokunsun kesfetsin diye ama bazen zarar verecek biseyse annecim bak onu öyle tutmayalim yada hadi bana ver gibisine gayet sakince konuşuyorm bu sefer kızmaya başlıyor mesela daha şimdi pişik kremi ni görmüş almış kapak tarafını ısırmaya çalışıyor du annecim ama o yenmez deyip elimi uzattım almak için krem kutusu ile bana vurmaya çalışıyor kızıp tepki versem daha çok yapar gibi düşünüyorum ama böyle alışması dan da korkuyorum geçici mi bu durum nasıl tepki vermeliyim