busrahnm-95 gaz sancısı var canım benim bebeğimde 20 günlükken baslamıştı hafif ıkınmalar ağlama şeklindeydi ben kabız oldu sanmıştım meğer gazmış ilerleyen zamanlarda dahada şiddetlenmişti ayaklarını karnına çekip ıkınıp şiddetli ağlardı yüzü kızarırdı ilk metsil gaz ilacı kullandım pek işe yaramadı sonra sab diye bir gaz ilacına basladım ilk şişe bittiğinde hafiflemişti gaz sancıları ikinci şişede %90 bitmişti artk sana tavsiyem öncelikle gazlı gıdalar yeme bol bol rezene çayı ve kimyon tüket bebeğin ıkınmaya basladığında gaz masajı yap birde bir battaniyeye bebeğini koy eşinle karşılıklı bebeğini yukarlayarak sallayın hemen gazı çıkıyor öyle kiraz çekirdekli gaz kemerleri var onlarıda tavsiye ederim