elifiii gozdem ilk 1,5 ayında kullandık, biraz kabızlık yaptı 1 cay kasıgı zeytinyagı ile veriyordum dr tavsiyesi ile. baska sıkıntı da yasamadık.
AyseAlyamm gozdem sma dan hippe geçtim canım . Smada çok sikayetlerimiz vardı şükür hepsi geçti memnunum . Puf kilo da yapmıyor en çok istediğimde budur .
Milaninannesi gozdem kullanmıyorum. 6 ayını yeni doldurdu doktora danışacağım kontrol zamanı. Ek gıdaya başlamıştık onları veriyorum.
ZeynepAdam NarinMelike bende dogdugunun ilk haftasi dan beri veriyorum ama 3 numarayi sevmedi hic. Bebelac gold denedim sevdi onu. Bakalim yine arada hipp veririm diyorum. Zaten ben gunde 1 2 defa az olcek mama veriyorum
Sporty Bende hipp kullandim kabizlik yasiyo diye doktor onermisti 2 ay kullandik cok kusuyordu reflusu oldugu icin saniyorduk fiyati cok diye bir de sma deneyelim dedik 1 haftadir kullaniyoruz kusmasi kalmadi hipp kusma yapiyormus bizim bebekte .
TugceArslan gozdem İlk gün ya biberondan ya da mamadan dolayı pek almadı ancak sonra çok severek içti ve 2 haftada 800 gram aldırdı.
Eceock gozdem dogdugu gunden beri kullaniyorum. Sutum olmadi malesef. 5.ayimz bitti. Her bebek farklidir bazilarina iyi gelmeyebilir. Tadini begenmeyebilr. Icinde probiyotik olan tek mamadr. Bagirsak ve sindirim duzenleyici. Buyuzden cabuk sindirilir midede. Gazli bebekler icin uygundur.
Gorursensoyle gozdem kızım 1 yaşına girdi doğduğundan beri kullanıyorum bir kere değiştirdim sabaha kadar uyumadı,hazmı en kolay gaz yapmayan mama
Umutipek gozdem 7 aydir tek kullandigimiz mama.gelisimi cok basarili kizimin cokta saglikli.dr.umuz önermişti organik oldugu icun
hanifedog benim kızıma hiç iyi gelmedi hem kabız yaptı hem de kilo alımı durdu. aptamil geçtik düzeldi çok şükür