N54esrin Annis-ogul yani çok dediğiniz ne kadar ki ay çok korkmaya başladım 1 metre uzaklıktan bakınca anlamıyosunuz anca yakına gelip bakınca anlıyosunuz kırmızı olduğunu
Annis-ogul N54esrin belki yanlışlıkla parmağı gözüne gelmiş de olabilir xnm .demekki o kadar çok yok .takip et geçmezse götürürsün
N54esrin Linosh ya bende öyle düşündüm önce parmağı girmiştir belki gözüne ondan olmuştur dedim yada uykusuzluktan ama dün öğlenden beri bu şekilde olması garip değil mi