Benim sütüm çok gelmedi hiç gelmedi yani sağdık ettik ama yok . Bunu gidpte doktora sormadım yani bebegım aç ve sütüm gelmeyecek belli mamaya başladım :) 1 aylıkken başladım şimdi 2 aylık . Aptamil gaz yaptı bizde . Sonra Hipp combiotic kullandık biraz çabuk acıktırıyor ama seviyordu Daha sonra sma optipro ve sma comfort da kullandık optipro kullanırken kabız oldu cok kötü comfortta öyle bısı olmadı ama ben ikisinden de korktum yine kabız olur yine cunku yırtılma oldu yavrumun poposunda hippe geri döndüm gaz ve kabızlık yok 😍