Burcuburcuylz Merhaba oğlum 3650 doğmuştu suanda 4 aylık kilosu 6500 sizce az mı alıyor hemşire bugün az az yoğurt verebilirsin dedi sizce vermelimiyim kafam karıştı sadece anne sütüyle besleniyor
mamanveutdormir Burcuburcuylz genelde yoğurt veriyorlar ben tadım için ev yoğurdu verdim çok çok az ama sevmedi ısrar etmedim. belki ileride tekrar denerim. (tadımda yoğurda sıra geldiğinde 5 aylık olmasına 2 gün kalmıştı)
Zlm Burcuburcuylz anne sütü aliyosa sadece gerek yok bence çok yediklerinize ilgisi varsa az az verebilirsiniz tabi ama çok lazım değil
Dilaylaa Kilosu iyi anne sütü alıyor, altı ay dolana kadar devam edin böyle şuan gerekli değil ki hemşireler çok iyi biliyor yanlış yönlendirme nasıl olur 😐 erken ek gıdaya başlamak sonra ek gıda reddine sebep oluyor zaten.