Sucukluyumurta11 Kızlar oglum çok hasta covid testi verdim ama e nabızdan falan göremiyorum oglumu nasıl tanımlıcam? Siz nasıl yaptınız
Sogancik Sucukluyumurta11 eşinizin de e nabizi olmalı. İkiniz de kendi e nabizinizdan onay vereceksiniz. Böylelikle çocuğunuzu artık enabizdan görebileceksiniz. Başka türlü olmuyor. Yani eşin onay vermeden kendi uygulamandan göremezsin canım.
Sogancik Sucukluyumurta11 e nabız ana ekran sağ üst köşedeki çocuklar simgesini tıklayıp adım adım ilerliyceksin🤗