Merhaba arkadaşlar bu bilgiye çok ihtiyacım var bebeğim çok az kilo alıyor son zamanla enfeksiyon kapmış ve kilo kaybıda oldu 3.300 doğdu şuan tam 6 kilo ortalama 8 olması gerekirken 6 sütüm de çok az 2 memeden en fazla 30ml zor çıkarıyorum 😌hangi mamayı kullanmalıyım şimdiye kadar bebelac hipp sma denedik ama pek fark olmadı ek gıda ve devam sütü olarak ne önerirsiz kilo aladıran