Bozzzzy 1. Sınıf olduğu için oğlum ayrı bir ilgi istiyor doğal olarak çünkü okuma yazma öğreniyor diğer kardeş abiye ödev yaptırmaz kitap okutmaz kendisine ait bir ilgi ister abisinin ödevlerini boyamak ister yada yırtmak ister hadi bunları geçtim daha ev ile de ilgilenmek gerekiyor yemek temizlik daha zor banada diyorlar ki 2. Sınıf çok zor senin iş daha zor diyorlar Allah’ım kolaylık versin hepimize 🥴😁