tostosata ya ben ateşi çıkmadan verdim çünkü calpol aynı zamanda ağrı kesici de çok ağlayınca ağrısı vardır diye verdim rahatladı. Ve evet altına da bir şey giydirmedim ev sıcaktı zaten tüm gece de ateşi olunca düşsün diye giydirmedim, sadece zıbın ve çorap vardı eviniz sıcaksa üşümez zaten. Ateş çıksa da korkmayın sık sık ölçün bence calpol için de 38i beklemeyin :) cumartesiye hiçbir şryi kalmaz inşallah rahat atlatırsınız