Herkese Merhaba. Her anne gibi benimde problemim gündüz uykuları 😞
Bebeğim 5 ay 7 günlük gündüzleri memede uyuyor sonrasında anakucağına yatırıyorum uyuyor 5 dk sonra uyanıyor genelde uyandığında sallayıp tekrar uykuya geçiriyorum. Ana kucağında uyumayı çok seviyor fakat gündüzleri yatağında veya reflüsünde yatsın istiyorum uyandığında pış pışlada geri uykuya dönmüyor illa anakucağında sallamamı istiyor. Bu durumu nasıl düzeltebilirim yardımcı olabilecek fikir verecek var mı?