Bebeğim 20 aylık gerçekten çok yıprandım uykusuzluktan hergün migrenim başlıyor çok yoruldum bu durumdan emzirmeden keseyim dedim doktorumuz kes artik dedi çocuğum gece aglamaya başladı ordan oraya savurdu resmen kendini memede uyumaya alışmış yani ben bu durumu nasıl becerebilirim cok yiprandim lutfen yardımcı olursaniz çok mutlu olurum