Kızlar beebgim 2aylikken ceviz yemiştim cevziden dolayı bende ve bebeğimde kırmızı lekeler çıkmıştı sanırım alerji ve 3aylikkende fıstık fındık yemiştim aynı şekil oldu herhalde kuruyemise alerjimiz var ondan hiç ceviz fındık fıstık yiyemiyorum. Kaçıncı aydan sonra geçiyor bu ne zaman yemeliyim böyle yaşayan varmı