Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık. Uykuya çok zor geciyo artık. Zar zor 10 buçuk 11 gibi uyutuyorum 2 buçukta ve 5 bucukta beslenmek için kalkıyor. Buraya kadar sorun yok amaikinci kalkmasından sonra asla uyumuyor. 5 ten beri sallıyorum. Saklamayı kesince ağlamaya başlıyo. Napmam lazım ne zaman geçer atak mi bu? Çok yoruldum lütfen benim gibi olup çözüm bulan var mı?