Merhaba ben ve eşim de korona olduk biz ayrı odalarda kalmadık doktorda zaten normal devam edebilirsiniz dedi sadece emzirmeden önce ellerimi dezenfekte edip emzirme sırasında da maske taktım benim kızım da geçirdi muhtemelen çünkü ateşlendi bir ara 38 e falan çıkmıştı bulaşmaması mümkün değil zaten. Bebeklerde çok etkili olmuyor dedi doktor umca diye bir damla verdi mutlaka alın sizde kullanabiliyorsunuz çok iyi bir damla gerçekten böyle hastalıklarda bağışıklık güçlendiriyor korkmanıza gerek yok geçmiş olsun ❤️