Tam 1 hafta geçti ve hergün sabahtan akşama kadar bademciklerim şişiyor iniyor..şişincw vücut kırgınlığı giriyor,hap atıyorum tamam, geçti gibi oluyor..2 saat sonrası yine aynı..öksürük şiddetli iken o geçiyor, atlattım ama bademcik şişip inmesi..hayatımda böyle birşey görmedim yaa… günlük 5-6 kere hep vücut kırgınlığı yaşıyorum..nasıl bir hastalıktır yaa .şaka gibi. Kime sorsam değişik değişik hasta herkes…