Bebeğim 5 ay 7 günlük şu zamana kadar ara ara uyku gerilemesi yaşasak da bir sorun yaşamamıştık. Bu aralar özellikle uyuyor uyandığında memede uykuda kalıyor. Ardından beşiğe koyduğum gibi konuşmaya başlıyor. Emerken memeden ayrılıp oturmak istyor ve konuşuyor. Böylelikle uykusu dağılıyor ve hiç sallamadığım bebeğimi ana kucağında sallayarak uyutmay başladım. :( inanılmaz berbat durumdayım. Hep böyle mi olacak? Nasıl vazgeçireceğimi tekrar memede uyumasını nasıl sağlarım? Gelişimi mutluluk verici ama git gide zorlaşıyor.🥺