Kdr-eren Linaoykum_ gece zaten 12 de uyuyan bebemin saat 2 de bir 3 30 da ve sonrasında da defalarca uyanmasıyla burdayım kafayı yiyiyorum artık 24 aylık olacak emzirmeyi de bıraktırdım ama uyku haram resmen bize
Kdr-eren Linaoykum_ evet malesef öyle ve bu durum ne zaman düzelir bilmiyorum hiçbir uyku düzeni de kalmadı gece yarısı uyuyor öğlen uykusunu reddediyor sonra akşam beş altıda uykusu geliyor kafayı yemek üzereyim